måndag 7 november 2011

Känslostormar och trötthet

Mycket känslor just nu. Min högre makt tycker nog att jag behöver öva på just detta för hux flux har mina ex börjat höra av sig med bara några dagars mellanrum, en efter en, och jag har även avslutat en inte allt för bra relation under gårdagen som höll på att utveckla sig till mer än mitt samvete tålde. Nu under eftermiddagen på jobbet, när jag är lite småtrött och mörkret faller utanför fönstret, kommer känslorna som ett brev på posten.

Jag måste ha fått en mindre lobotomi under helgen för jag är inte deppig, påverkad eller orolig inför dessa känslor. De finns där och visar sig just nu i form av saknad, närhetsbehov och minnen. Mer än då behöver det inte vara. För jag har ju städat ut det gamla. Vad som händer i framtiden, det är en annan sak ... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar