tisdag 23 april 2013

Helgen i bilder



Berättade för söta D om maten sockret och ätstörningarna i söndads kväll. Han tog det jättebra som den underbara man han är.


Fick detta smycke av en vän när jag fyllde 27 i somras. Svårt ibland att leva upp till men jag försöker.


Första vårtecknet i söndags!


Söta D och jag mindes hur mysigt vi haft det när vi just träffats och hade tapaskväll. I fredags for jag för att köpa tapas men myset byttes mot rastlöshet när det är ljust och omysligt kl 18 en fredag. Vi stillade oss dock efter ett tag och njöt av maten med planen att nästa gång ta tapas på uteplatsen/balkongen.


Gjorde en utflykt till Strömsholms slott i söndags. Kaffe och dammsugare fick jag nöjt fika också :)


Haft så mycket oro i kroppen på sista tiden. Rädd att mista söta D, rädd att inte räcka till. Så vi pratade massor och nu känns det bättre. Jag vet att han inte tvekar och att han vill leva med mig lika mycket <3


Vi var bortbjudna på middag tillsammans med två andra par. Supertrevligt och underbart att jag och söta D kan umgås tillsammans med mina vänner.


Vi hade äntligen diskussionen om vårt framtida boende. I slutet av sommaren flyttar söta D in hos mig. Sen vill vi ha en gemensam lägenhet lite längre fram. Åh <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar