fredag 6 januari 2012

Kaffe=power

Fikade hos en släktig i morse och eftersom han ställt fram ett överfullt fat med kakor, bulla och kex som jag tackde nej till tackade jag ja till en kopp svart kaffe. Jag som precis börjat dricka kaffe igen (efter 8 års uppehåll p.g.a stressad mage som inte tålde kolhydrater) brukar nöja mig med en cappucino på helgen. Därför får jag fortfarande koffeinkickar.

Kom nyss hem från Body Pumpen. Jäklar, I was on fire! Vet inte om det var kaffet, 9 timmars sömn eller att jag är ledig idag, men jag var stark som en björn. När det var tungt slog jag på mig själv, ni vet som Klüftan gör. Såg säkert jättefjantig ut men skit i det - jag gav gärnet!


Energikick!

Bjuder på en pepplåt - Florence + The Machine – Shake It Out - Benny Benassi Remix Edit. Ni märker att träning är bra för mig va? Det är verkligen min medicin jämte 12-stegsprogrammet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar