lördag 21 januari 2012

Mitt drömhem finns redan

Surfar ofta in på denna blogg för att få inspiration till mitt nya hem. Dock kostar det mycket så här i början med lån, nya möbler och saker som ska fixas. Får ta lite i taget eller vinna på Triss.

Nu ska jag sova eftersom jag vill bli av med den här hemska förkylningen. Imorgon kommer i alla fall mitt köksbord med tillhörande stolar så då behöver jag inte stå vid diskbänken och äta längre haha. Är väldigt tacksam och ödmjuk inför att jag hållit mig abstinent under min sjuka. Än är den inte över så vi ska inte ropa hej men det var klart svårast när den slog till. Minnen om belöning med glass och godis var starka. Ensamheten slående när helgplanerna gick i kras.

Men jag är här. Håller mig kvar. Äter på matplanen fast det inte smakar något. Och en sak som varit så bra med den här dagen är att jag har pratat med underbara OA-vänner (tack fina V). Det värmer mitt hjärta som inget annat. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar