torsdag 25 april 2013

Inredningsnerven vaknar

Exakt ett år efter att jag inrett klart min nya lägenhet vaknar intresset för att köpa nytt och göra om. Men vara lite. Jag har det jättefint och trivs bra. Dock vill jag nu till vår och sommar ha in lite pasteller i allt det vita. Små detaljer som piggar upp och som går att byta ut.

Hade en ego-kväll utan söta D ikväll. Började jobba 05 imorse och var trött när jag gick hem från jobbet. Piggnade dock till och lyckades beställa superfina förvaringsburkar till kaffe, te, müsli och pastaskruvar (eller annat?) från La Shelf. Började också pyssla lite i skåpen, rensa och slänga. Skönt!

Sen saknar jag min gos. Lite egotid så är skönt nån gång i veckan men vid halv tio vill jag gärna att han ska komma hit och mysa och sova. Nyttigt att sova själv också säger den kloka hjärnan men hjärtat och kroppen längtar. Har iaf krupit ner nu och ska sova, god natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar