måndag 29 april 2013

Icke arbetsvillig

Måndag, denna dag som förr kändes så bra är nu min fiende. Första halvan på måndagar har på senare tid inte alls känns lockande och jag är mest sur och vill hem. Sen lättar det och redan på tisdagen blir det bättre. Helgen bränner i minnet och jag vill ha mer tid med söta D.

Att det inte är något särskilt som stressar på jobbet gör också sitt. Jag funkar bäst när det är toppar och dalar, mycket att göra v.s. lite lugnare. Nu har det varit ganska jämn belastning ett par veckor och det gör mig till slut apatisk. Lägg dessutom till att chefen jag jobbar för inte gör som jag säger samt att vi går om varandra i planeringen för ett stort event. Det tar mer än det ger.

Nu har mina färgglada burkar till köket kommit så jag ska gå och hämta ut dem och äta lunch hemma. Hoppas det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar