tisdag 19 mars 2013

Kan man få allt?

Kollar på sex and the city och har en ego-kväll. Total koma efter ett lyckat event på jobbet som jag höll i. Trodde inte att urladdningen skulle bli så total och komma så plötsligt. Efter ca 10-11h på jobbet varje dag i några veckor var det dags att ta en lugn kväll för mig själv. Soffa, serier och sömn.

Som en brev på posten kommer funderingarna på om det är möjligt att få allt? Så kär som jag varit i söta D de senare månaderna har jag aldrig varit i någon. Framtiden känns ljus. Vår framtid.
Jobbet har fått stå tillbaka och inte lockat så mycket. Träning och vänner lika så. Tillfälligt så klart.

Nu har jag lagt in en högre växel i jobbet och direkt känner jag att jag inte räcker till som flickvän. Jobbar länge, tänker mycket jobb och pratar då gärna om det. Aldrig har det känts så rätt och lätt men ändå har jag rädslor. Är det normalt?

Köpte mig en vårblomma i väntan på våren. Kom nu!


Hittat en ny favvotårta. Gillar inte grädde så mycket så denna är perfekt. Car-Gustav heter den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar