söndag 26 maj 2013

Färg!!

Helgen var välkommen. Vin med söta D och hemmamys på fredagen. Kalas i Stockholm på lördagen och älsklingen fixade bra "gå bort"-blomma - en chiliplanta som vi planterade i en korg. Mycket uppskattat!

Idag snubblade jag över prickiga kökshanddukar som jag letat efter och köket är nu komplett med lite mer färg. Fint! 

Hemma hos D nu och njuter av jordgubbar och te. Mår verkligen så bra utan socker! Inte lika kärlekskrank och deppig. Inte lika hungrig och uppblåst. Varför ska det vara så svårt att komma ihåg?! Ska försöka hålla detta ett tag nu. Också med tanke på min återkommande underlivssvamp som håller sig borta när jag är sockerfri (ätit nån bit tårta och lite mörk choklad när det bjuds men stor skillnad mot mina tidigare chokladorgier varje dag). 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar