onsdag 6 februari 2013

Egentid gör susen

Halsen känns bättre och även så relationen med söta D. En egenkväll hemma gjorde susen. Städade, renbäddade, åt glass, kollade tv, målade tånaglarna och läste lite bok. Inga måsten, bara jag. Det var för längesen.

Jag måste få ladda om för att kunna vara mitt fantastiska jag. Det går inte att bara köra på hela tiden och förvänta sig att kropp och humör ska hänga med.

För mig stämmer verkligen uttrycket: "Släpp någon fri och de kommer tillbaka till dig." Jag känner så mycket mer kärlek för söta D nu när jag fått ta hand om mig själv också. Att han låter mig ha min egentid betyder mycket och han växer i mina ögon.

Mamma har köpt denna bok till mig. Peak, peak..


Blev förvisso Sia-glass igår men Ben&Jerry's är alltid favoriten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar