måndag 25 februari 2013

Knäckt, kär och hoppfull

Tog en akuttid hos kiropraktorn i förmiddags och konstaterade ryggskott, om än ett mindre. Knäcktes och fick en ny tid på onsdag. Tack vare att jag tränar så mycket har förslitningsskador av kontorsjobb tagit lång tid på sig att visa sig men sitter man still, fel och mycket så kommer de förr eller senare. Nu gäller det att anpassa träningen efter mitt liv - ska få ett gympass av kiropraktorn att träna efter och det gör jag så gärna i tillägg med mina pass. Har ju ett nytt kort på SATS som jag längtar efter att få använda.

För några veckor sen ville jag inte träna mer. Jag ville bara vara med söta D. Det vill jag jag fortfarande, vi är kärare än någonsin och det känns bara bättre och bättre för var dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar