tisdag 19 februari 2013

De senaste dagarna i bilder

Nykär som jag är försvinner jag ibland från jordens yta. Helgen var ingen undantag men vi hann umgås med mina vänner över middag och charader samt träffa mina föräldrar på en fika ialla fall. Annars sitter jag och söta D ihop. I natt sover jag själv för första gången på fem nätter. Konstigt. Men också lite skönt att ha en egokväll. De tvivel jag kände i slutet av förra veckan är som bortblåsta. Socker och stress är verkligen mina största fiender. De får mig att stänga av och stänga in mig. Usch!

Att flytta fokus från mig själv en stund fick mig att vakna upp och inse vad jag har och vad jag faktiskt vill ha. Om och om igen överraskar han mig och gör mig bara lyckligare och lyckligare för var dag. Jag hoppas innerligt att jag kan göra detsamma för honom trots mitt mörker, mina tvivel och min oro.

Söta D har badkar vilket jag uppskattar!


Vi gjorde med gemensamma krafter en supersmarrig äppelpaj att bjuda mina föräldrar på. Glass till det!


Det har blivit mycket choklad på sistone...


På helgen älskar jag min prins lite extra. Då kan jag släppa alla måsten på att vara karriärkvinna, vän, dotter, träningsfreak och mattant. Och bara få vara kär och galen.


Vann lite pengar på Triss men på de två lotter jag plockade ut fanns det inga pengar att hämta. "Du får skrapa i tv", säger söta D. Vi fortsätter att försöka vinna men är mest glada att vi har varandra :)


Det här med tvåsamhet är inte alltid lätt men jag försöker lära mig att vi är två nu. Det känns både skönt och skrämmande :)


Bytt träningscenter idag! SATS here I come! Nya brallor står på listan nu :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar