måndag 25 februari 2013

Ont i ryggen

Ännu en underbar helg med söta D har passerat. Det är så härligt att spendea helgerna med honom och jag vill inte att den ska ta slut. Ett moln på vår himmel dock: mitt ryggont. Det blir värre och värre och jag vet inte vad jag ska göra.

Det började förra helgen med att det högg till och sen kom en strålande smärta på höger långsida som gjorde ont när jag andades tungt, belastade eller bara satt. Så på måndagen blev det lite bättre och på tisdagen tyckte jag att jag var bra. Onsdag, torsdag förvärrades det och på fredagen eskalerade det igen. Lördag och söndag liten förbättring. Nu molnande värk i hela ländryggen och hopplöshetskänsla. Att det alltid ska vara nåt. Visst det är litet jämfört med allt annat som hänt sen i somras men vad jag menar är att jag inte vill vara gnällig inför söta D men svårt när jag har ont.

Snälla, någon som har tips på vad jag ska ta mig till med ryggen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar