tisdag 4 december 2012

Nervös början på dagen

Om en timme ska jag ta bilen till vår verksamhet utanför stan för att hålla ett föredrag om hur vi jobbar med kommunikation samt fota den lokala ledningsgruppen. Jag som inte är bästa vän med kameran försöker att lära mig för att jag inser att om det skulle bli neddragningar så duger det inte att komma med "jag kan ju projektleda". De kommer att vilja ha hands on skils då.

Så jag, kameran, en lånad blixt av pappa och min dator innehållandes en power point-presentation ska snart bege oss. Och jag är så klart nervös. Och jag har så klart inte övat in presentationen tillräckligt. Suck. Likadant varje gång. Kanske gör jag så för att jag vet att det brukar gå bra ändå och att jag alltid får höra att jag pratar så bra inför folk och att det låter klokt det jag säger?! Kanske.

Håll tummarna! Ska öva lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar