måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

2012 har verkligen varit ett turbulent år. Mycket sorg den andra delen av året men också mycket kärlek. Livet blir sällan som man tänkt sig men ofta blir det rätt bra ändå :) Kommer ni ihåg målen och önskningarna jag hade i slutet av 2011? Satte ni upp egna och hur ser det i så fall ut för er idag?

Jag har ...

Börjat träffa fina killar på riktigt. Vågat mig ut och prova. Sårat och sårats. Träffar nu en fin Pär och en söt Danne. Får se om någon av dem är min prins.
Fått några nya vänner på sista tiden. Förlorat några gamla ...
Kommit närmare min familj.
Uppnått karriärdrömmar jag trodde skulle ta flera år till.
Köpt mig en fin lägenhet och en liten bil.
Slutat äta på matplan och gått över till vanlig hälsosam mat.
Gjort träningen till en stor och naturlig del av mitt liv.
Lämnat OA bakom mig.

Nu ser jag fram emot 2013 med hoppfullhet, kärlek och mod.




2 kommentarer:

  1. Gott nytt år Minna!
    Hoppas att 2013 innehåller mycket mindre sorg och desto mer kärlek & skratt!

    SvaraRadera