måndag 10 december 2012

Träning mot deppighet

Ni vet mitt motto: träning löser (nästan) allt. När jag behöver det som mest vill jag oftast inte gå till gymmet alls, utan mer hem till soffan och moffa godis. Just därför ska jag och min vrickade fot ta oss till gymmet efter jobbet. Denna kalla, mörka och deppiga dag ska inte få hindra mig. Body pump är alltid bra! Du ångrar aldrig ett träningspass. Bara de som inte blev av.

Satsar stenhårt på The Secret nu. Du blir vad du tänker och känner. Så om jag hänger upp mig på min hjärtesorg över nya H så kommer jag troligen att få mer av det. Om jag istället fylls av den kärlek som jag har från vänner, kollegor och familj så borde jag locka till mig mer kärlek, eller hur? Det är inte alltid lätt ska gudarna veta. Jag fastnar lätt i självömnkan och offerkofta när det är ensamt. Dock borde fokus på tvåsamhet leda till tvåsamhet, eller hus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar