måndag 10 december 2012

Ont i hjärtat

Vaknade ensam och rädd efter mardrömmar. Inte roligt alls och det tog lång tid att ta mig ur sängen. Väl uppe gjorde jag minsta möjliga och unnade mig själv att komma sent eftersom jag åt frukost framför Lois&Clark på tv6. En liten hemlig passion jag har dragits med i flera år, den tv-serien är så underbart töntigt bra haha. Undrar återigen hur det kommer att vara den dagen jag lever ihop med en man, han kommer ju att skratta ihjäl sig åt mina konstigheter ;)

På vägen till jobbet tänkte jag på nya H. Usch, vill inte alls det, och nej vi har inte hörts alls sen vi bröt upp för snart två veckor sedan. Så klart hinner jag bara komma till ingången när jag ser honom kliva ur bilen. Rusar in fort som f-n och sen dess har hjärtat gjort ännu ondare ....

Han flyttar snart och tur är väl det. Så slipper jag se honom på jobbet, på vägen till jobbet, på efter worken m.m. Allt är ett minfält just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar