måndag 4 juli 2011

Mår som jag förtjänar

Ja idag är det "dagen efter". Inte dagen efter en fest som för många andra utan dagen efter en överätning. Magen är i uppror och jag har sug. Sov oroligt, varmt och svettigt var det, men hade också mycket drömmar.

Jag åt det jag inte skulle och det känns onödigt idag men samtidigt är jag av den tron att allt sker av en orsak och nu fick detta mig att inse att det är dags att ta tag i stegarbetet och skaffa en ny sponsor. Jag behöver komma vidare för att inte hamna i såna här situationer. Så idag fick jag ett nummer på en ledig sponsor som jag ska ringa.

Det känns inte så hemskt och det är det som skrämmer mig. Jag skulle kunna göra det igen ikväll. Därför ska jag gå och träna efter jobbet. Jag har mat klar i kylen och sedan kommer mina bästa vänner över ikväll på lite te. Inget utrymme för hetsätning. Hur det blir imorgon det får vi ta då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar