måndag 11 juni 2012

Helt rätt prio

När alla andra tittar på fotbollen funderar jag på att gå till sängs. Prio på träning och karriär just nu så fotbollskväll med vänner ute fick stå tillbaka. Just nu känns det valet helt rätt men jag ska inte glömma mina vänner, de är viktiga för att få ny energi.

Det var längesen jag kände sån glädje och stolthet inför mitt jobb. Det är mycket att göra, det trivs jag med, men framför allt - jag får vara med när det räknas. Det är så kul! Och med fokus på karriär tas fokus bort från maten. Den blir sekundär och det mår jag bra av. Hamburgare gånger två i dag och ett härligt body pump-pass efter jobbet satt som en smäck. Nytt pass med ny musik kommer garanterat att ge träningsvärk imorgon ;)

Off to bed nu för att orka med morgondagens utmaningar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar