tisdag 19 juni 2012

Kvällsjobb och nyklippt

Det är tydligt att jag hellre gör allt annat än att jobbar just nu. Har till och med gjort min första tweet (som kommunikatör måste man hänga med), då är det illa. Ska hålla en viktig presentation imorgon och pluggar in den nu. Att jag aldrig kan börja i tid tänker jag men då skulle det inte va nå spännande ;) Som vanligt när Minna är nervös äter hon för mycket socker. Inte bra alls...

Annars har jag äntligen klippt mig och gjort slingor. Efter sex månader av "inte kunna sluta tidigt idag heller" så tog jag mig från jobbet klockan tre för att göra mig mudsommarfin. Somnade nästan i stolen och insåg att det var väldigt bra för mig att sitta fast där i två timmar utan att kunna multitaska hela tiden. Tröttheten kom över mig och jag hoppade över RPM och gick hem. Morgondagen bjuder på möte 9-18.30(!) så gäller att vara pigg (måste dock hinna jobba också så blir till att vara på jobbet 6.45). Lovar att bättra mig till hösten men nu får det vara så här. Ser fram emot semestern!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar