måndag 4 juni 2012

Jag har sagt det förr ...

... men säger det igen: inget får mig att må så bra, få så mycket energi och bli så glad som träning. Idag var det body pump som stod på schemat. Efter nästa två veckor borta från vikterna sprutade endorfinerna ur mig. Har hoppat runt hemma, ringt vänner, fixat inför morgondagen (syrran tar studenten) och tvättat. Nu ska jag sova och gå en tidig morgonprommis imorgon bitti innan det bär av till grannstaden.

Snälla säg till mig att gå och träna när jag gnäller nästa gång! Det är den bäst medicinen och alla problem förvinner. Maten känns fortfarande bra. Trivs med det jag äter och njuter. I helgen var jag hos vänner och till frukost hade de fil, något som jag inte ätit på flera år. Hemgjord müsli, naturella nötter och torkad banan till det gjorde att jag hamnade i trans. Vaknade ur mitt tillstånd när jag insåg att alla satt och tittade på mig. "Du ser verkligen ut att njuta", sa min vän. "Jag har ju inte ätit på flera år!", sa jag. Hehe. Skönt matminne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar