måndag 22 oktober 2012

Heliga stunder

Det finns två heliga stunder för mig i veckan. Just nu i alla fall. Måndagar 17.30-18.30 är det Body Pump. Ett bra sätt att starta träningsveckan. Och lite senare i veckan, torsdag närmare bestämt, är det serien Revenge mellan 21-22 på tv3. Har du några heliga stunder då du inte vill bli störd eller vill boka in något på?

Nu håller mitt gym på att bygga om och under några veckor kommer därför Body pumpen att flyttas till 16.30. Då blir frågan; ska jag skippa den och träna nåt annat eller gå från jobbet pinsamt tidigt på måndagar ett tag framöver? Denna måndag löser jag det med att gå tidigt. Sen får vi se. Det är viktigt med rutiner och nu när jag inte känner mig som mest stabil är pass viktiga för mig. Har inte energi och motivation nog att träna på egen hand i gymmet och behöver någon som skriker på mig och visar mig igenom ett upplägg.

P.S. Hade precis en dålig chatt-konversation med den söta killen från mässan. Hm, inte vad jag behövde. Stel och konstig. Men då kanske jag kan fatta att jag ska sluta bete mig så konstigt. Och bara vara MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar