måndag 1 oktober 2012

Du blir inte tjock av att äta "normalt"

Jag är så glad att jag lagt dieter och hetsätning bakom mig. Har genom vanlig mat, hård träning (tunga vikter och hög puls) ett par ggr i veckan och gotti ca 1-2 ggr veckan fått en kropp som jag trivs med. Jag är inte tjock, jag är inte smal, jag är inte ful och jag är inte snygg. Jag är jag.


Minna i egen hög person (1,63 haha) imorse innan jobbet. Med alldeles för mycket socker i magen från gårdagskvällen blev det strumpbyxor, kjol och skjorta idag.

2 kommentarer:

  1. Grattis Minna, modigt och så klokt!

    Hoppas att din vecka blir bra och att nästa söndag inte känns lika ensam. Kanske redan nu planera in något roligt med en vän för att slippa de deppiga tankarna? Fast de tillhör ju livet också, ingen idé att fly undan utan ibland måste man bara kämpa sig igenom det. Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har funderat på det där med att planera in saker. Då finns det ju chans att man missar en massa spontana roligheter om kalendern är överfull, å andra sidan riskerar man att sitta själv om man gapar efter för mycket. Det är en svår balansgång men du har helt rätt, ensamhet och depp hör också livet till. Jag kämpar ska du veta, det har varit mycket på mina axlar (och är det fortf.) men jag är så glad för mina erfarenheter och alla er som följer mig <3

      Radera