fredag 26 oktober 2012

Yr i bollen

Hämtat ut nya glasögon. De gamla skaffade jag för fyra år sedan när jag kom på att jag behövde brillor. Har för visso bara dem när jag kör bil, ser på tv/bio och möten på jobbet. Men skulle behöva ha dem jämt. I ett försök att börja använda glasögon oftare beställde jag ett par nya för någon vecka sedan och idag kom de äntligen. Eftersom jag tidigare inte haft några problem med mina glasögon tog jag glatt på mig de nya och världen började snurra. Illamåendet kom på en gång och jag var tvungen att ta av dem.

Eftersom jag ska spendera kvällen med nya H och ett annat gäng som ordnar after work på jobbet vill jag inte riskera att må dåligt. Nu är jag tillbaka vid datorn på jobbet och mår piss. Det snurrar och jag mår illa. Hoppas verkligen att det går över och att jag kommer att vänja mig vid de nya glasen. Optikerna sa att jag ska ha dem jämt men det var inte min plan ...


Trivs bra i dem men vill inte ha dem jämt.
Bruna bågar passar mig som är blond. Svart blir för hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar