torsdag 10 januari 2013

Glassig kväll mitt i träningsveckan

Det har stått en Cookie Dough i frysen sedan i söndags. En femdagarsträningsvecka som denna passar glassen bra denna torsdag kväll efter spinning och middag. Tröttfia som landat i soffan och bara vill mysa. Kör några maskiner tvätt under tiden (så skönt att ha tvättmaskin och torktumlare hemma!). Mycket träning ger mycket tvätt. Och mycket muskler!!

Imorgon ska söta D laga middag till mig efter min träning med nya kompisen Carolina. Hon tar med mig på Sh'bam som jag aldrig vågat prova förr. Kul med nya bekantskaper och träning på samma gång - två av mina favoriter :) På lördag är det ben-dag med benstyrka i gymmet och sen en halvtimme Booty Express.

Är mycket nöjd med träningsveckan men nästa vecka blir det inte lika mycket träning. Livet kommer emellan, eller snarare jobb och vänner som tar extra tid. Det är som det ska vara. Veckan efter kanske det blir mer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar