fredag 18 januari 2013

Taggar ner

Har inte varit några sura miner eller uppblåst mage denna mens. Varit glad och känt mig vältränad. Så igår, när mensen i princip är slut, slog det till. Magen svullnade upp och jag blev helt plötsligt toksur och irriterad. Ville bara skita i träningen och äta choklad i soffan men var bjuden till grannarna på middag så det gick ju inte. Det blev ingen benträning i gymmet men 30 svettiga minuter booty express i alla fall. Lite bättre kände jag mig efteråt.

Tog på mig mina nya blå byxor (kornblå stretch som jag köpte på rean i söndags för 100kr!) och tog en Alvedon innan jag gick över och var trevlig. Det blev bra men känner fortfarande att jag är lite off. Inte lika glad som vanligt och jag tror det beror på att jag kört på för hårt. Kroppen säger helt enkelt ifrån. Jag gillar ju träning, mycket jobb, mycket planer och vänner. Men även jag har en gräns. Så ikväll, om det inte känns bättre och jag VILL, så skippar jag träningen och myser lite extra med söta D istället.

Nu jobb inkl. lunch med min annonsförsäljare. Fredagsfika och tidig hemgång 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar