torsdag 24 januari 2013

Underbar bantning?

Det känns fortfarande bra med söta D. Vi träffas så mycket vi hinner men jag är noga med att träna och träffa vännerna också. Hoppas att han förstår att jag både vill ha ett eget liv och vara med honom. Det känns så rätt.

En liten bieffekt av kärleken är att jag inte hinner eller vill äta så mycket. Ensamma frossarkvällar finns det inte tid till och när vi äter middag ihop pratar vi mest och glömmer maten. Detta kan nog vara den bästa bantningskuren någonsin! Skämt å sidor, jag ska inte banta och det är viktigt att fylla på med energi när ajg tränar, så därför har jag börjat tänka lite mer på detta och försöker att stoppa i mig lite extra energi när jag är själv. Så att jag står mig när en puss känns viktigare än en potatis ;)

Bara en dag på jobbet känns som en evighet ifrån honom. Nu är det tur att jag har ett roligt jobb som jag trivs på, annars hade det inte varit så lätt. Ska njuta av denna nykära känsla och ta vara på den tiden, den är kort, jag vet. Förhoppningsvis övergår den till en djupare kärlek när förälskelsen är över.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar