torsdag 16 augusti 2012

Äter upp mig

Idag är jag ledsen och nere. Det drog igång redan igår. Kan inte säga vad det är som gör att jag tänker på döden och lillebror mer vissa dagar och mindre andra. Det bara är så. Ibland är det glada minnen och ibland, som idag, en stor sorg.

Nu är det extra viktigt att äta bra. Gick en PW på 40 raska minuter imorse och ska följa med en vän på mitt älskade body pump-pass i eftermiddag. Det ger energi med träning men det kräver att jag laddar upp ordentligt.

Frukost
1 skiva danskt rågbröd (från lokala bageriet) med smör, skinka och gurka. En tallrik med kesella, blåbär, hallon, gojibär och linfrö. 2 multivitamintabletter.

Mellis 1
En banan.

Lunch
Spagetti och köttfärssås. Två morötter.

Mellis 2
Kesella, kanel, gojibär, en halv banan och linfrö. Kaffe!!

Efter träning
Proteinshake med en skvätt saft i för maximal återhämtning.

Middag
Samma som lunch.

Kvällsgotti
En kompis kommer över med en GI-äppelkaka. Vad andra människor kallar GI kan vara lite olika men jag bryr mig inte, äter ju allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar