torsdag 27 september 2012

Att dela sängen är en stor längtan

Flera nätter har jag vaknat mitt i natten och känt mig ensam. Det är tomt i sängen och jag längtar så efter att ha någon att krypa nära intill när jag drömmer otäckt eller känner mig ensam mitt i natten. Min stora trygga man som ligger bredvid mig och sover.

Längtan efter min andra hälft har blivit ännu starkare efter relationen med fina P. Jag har insett att jag är redo och vill ta nästa steg tillsammans med någon. Frågan är bara vem. Jag känner mig inte desperat utan mer mottaglig. Det var längesedan jag kände så här starkt för något och fina P som var så inställd på drömmar och mål skulle varit stolt över mig nu - jag har siktet inställt på vad jag vill ha. Min man.

Tyler Ward – I Don't Wanna Miss This

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar