lördag 29 september 2012

Ta vara på dagen

Sentimental idag. Påverkad av allt som hänt den senaste tiden. Det kommer ikapp. Det är okej. Veckorna snurrar så fort och det krävs mycket av mig på jobbet nu, därför är helgerna värdefulla.

Började med ett body pump pass kl. 9 och gick efter det direkt till hälsokosten och köpte två burkar proteinpulver, det tar slut i rasande fart. Den vanliga jordgubb och en ny som heter vanilj/smultron. Ska bli spännande att prova.

Nu har jag duschat och landat i sängen med mobilen. Så skönt att kunna göra så på lördagen. Städning av mitt skitiga hem står på agendan och sen träffa båda mina familjer - mammas och pappas. Ingen utgång denna helg, bara vila och kärlek.

Bjöd kollegorna på kärlek igår i form av min underbara morotskaka. Det uppskattades! Själv bar jag mest sugen på kaffet men en liten bit kaka slank ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar