torsdag 6 september 2012

Träning och terapi

Tredje sessionen hos företagshälsovårdens psykolog. Kände redan innan att det inte var nödvändigt att gå dit längre men det var ändå skönt att prata lite. Efter OA förväntar jag mig dock mer av en session än bara prat. Aha-upplevelser, jobba med mig själv och lösa upp knutar är med min stil. Hur som helst kom vi fram till att jag är "helt normal och hanterar detta utmärkt" som psykologen sa. Är det inte lite skrämmande sex veckor efter att lillebror dött?

Gick till gymmet och provkörde mitt nya pass "överkropp snabbpass". Gick hyfsat. Kan inte förvänta mig att det ska gå galant första gången. Vikter ska ställas in, måste lära mig övningarna  och testa mina gränser. Stolt att jag gick dit och provade i alla fall :) Nu kan det bara bli bättre, nu är jag på gång!


Inspiration!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar