söndag 23 september 2012

Myssöndag

Förra söndagen var den värsta på länge. Att vänta på fina P, att vänta ut domen, att inte veta hur han kände. Hela jag var en stor ångestattack. Därför känns det idag bra att ha en egosöndag. Vaknade sent och myste med god frukost innan jag mötte upp en vän på stan och letade efter en klänning till ett viktigt chefsevent som är på onsdag.

Köpte boken "50 nyanser av honom" och en påse godis på Hemmakväll, deras är det bästa :) Nu blir det mys för hela slanten innan en riktigt tuff vecka väntar imorgon. Kommer krävas mycket träning för att orka med. Men det är i morgon det. Ska äta upp resterna från fredagens Pad Thai här.

Mitt absoluta favoritgodis - mycket choklad och en del lakris och sura saker.
Blev tipsad om denna bok och ska se om den kan vara något att ha. Sällan jag köper böcker men orkade inte vänta på att den skulle bli ledig på bibblan så nu fick det bli så.
Pad Thai som blev över sen min och N:s myskväll i fredags när vi kollade film och tog take away.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar