lördag 1 september 2012

Lördagsshopping och inga ex

Sov kvar hos mina föräldrar igår efter en middag där. Trivdes med sällskapet och valde därför att stanna. Planen var annars att se en film hos mitt ex N men hela familjen skrek nej i kör när jag sa det. "Släpp taget och gå vidare", sa bror. "Tänk på fina P", sa mamma. "N vill mer, var inte naiv", sa styvpappa. Så jag stannade och lät insikten sjunka in; N och jag kan kanske inte vara vänner om jag vill satsa på fina P.

Åkte hem och tog en sväng på stan. Lite shopping blev mycket shopping. Efter att hungern satt in blev det en plocksallad på Ica att ta hem. En hel del annat som fick följa med hem också :) Redo för hösten!



Nyheter till garderoben!

Mina älskade läppcyl!
Fyller på med eneri innan kvällens kräftskiva. Kesella, proteinpulver, äpple, linfrö och gojibär.
Redo för en ny träningsvecka med nya byxor och en vattenflaska att ha runt handen under löpning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar