onsdag 9 maj 2012

Ännu en vision

Som jag sagt förr drar vi till oss det som vi tänker och känner. Om du ser tillbaka så inser du nog att det är sant. Jag har många exempel på personer som dykt upp i mitt liv efter att jag tänkt på dem ett tag, saker som helt magiskt fixat sig eller när något går åt skogen. Allt har jag dragit till mig. Därför är det så viktigt med visioner. För att dra till sig rätt saker. Här kommer en till. Detta vill jag dra till mig. Vad vill du dra till dig?

Springer mot målet
Jag vaknar tidigt. Solen lyser in genom fönstret och jag kan inte sova, det är ju en solig lördagsmorgon. Varför inte leva livet? Jag smyger upp, vill inte väcka min prins, och drar på mig mina nya korallfärgade löparshorts och en svart topp, sätter upp håret i en svans och laddar iPhonen med spellistan Hög på endorfiner. De nya löparskorna är verkligen superbra, jag känner inte längre av mina problemfötter. Jag kliver rakt ut i ett sommarland och drar in ett andetag samtidigt som jag börjar jogga. Jag springer längs vattnet och kommer in i andra andningen. Stegen känns lätta och 1 mil senare är jag hemma igen. Hemma hos min älskling som gjort frukost till oss. Livet leker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar