onsdag 9 maj 2012

To be continued ...

Det går i 110 knyck just nu. Intensivt är bara förnamnet. Så jag avslutade dagen med 30 min (spy)intervaller på löpbandet efter jobbet. Nollställa huvudet och trötta ut kroppen. Ni skulle sett vilken tomat som gick därifrån haha! Mascaran hade jag smetat ut men det kunde jag inte bry mig mindre om. Stolt och glad sitter jag nu och försöker att få i mig middagen. När det är mycket får jag svårt att hitta ro att äta. Men försöker!

Hade ett bra samtal med mina chefer idag. Sa att jag inte tänker ta jobberbjudandet som det är nu, det blir för mycket och jag kommer inte att kunna göra ett bra jobb. De höll med och vi diskuterade fram en lösning som de ska undersöka. Att slita ut sig för ett jobb är det inte värt. Men det ser ut som att det blir nya utmaningar i alla fall :) To be continued...

I'm not affraid of a challenge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar