tisdag 10 juli 2012

Proteinpulver inköpt

På hälsokosten idag hittade jag Dalblads proteinpulver med jordgubbssmak. Enligt tjejen i kassan ska det vara förstklassigt och mycket bra. Vi diskuterade även Holistic som sägs vara marknadens renaste protein och om jag trivs med pulver ska jag testa det senare.

Nu är jag sugen på att testa att göra glass, energibollar (kanske godast med chokladsmak förresten), smoothies, milkshake (mjölk + pulver i frysen 30min, samt vanlig shake med mjölk eller vatten. Kom på att det, tillsammans med en frukt, är ett kanonbra mellis på jobbet eftersom jag kan dricka det i kaffemugg och slippa jobbiga blickar när jag äter vid skrivbordet :)

Nu tar jag lilla pärlan till Sundbyberg och hälsar på en kompis. Hoppas på god middag ute någonstans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar