torsdag 5 juli 2012

Semesterstrategi á la Minna del II

Löpning gör mig såå gott. Vill springa så mycket fötterna tillåter i sommar.


Hoppas på att få till några rundor på gymmet också. Plan B är att styrketräna ute med min egen kroppsvikt. Ska sätta ihop ett program.

Långa mysiga frukostar längtar jag till. Gärna på uteplatsen.

Nu var det längesen jag kollade på Nyhetsmorgon - en semesterlyx jag ska unna mig när jag är hemma.

Pengarna lägger jag på cappuchino :)

Nyttiga fetter för att orka och bli glad!

Ha kul med maten. Låt det inte bli så seriöst!


Inte slarva med mellis under lediga dagar. Mår bäst av att äta regelbundet.
 
Hoppas få in någon av mina älskade pump-klasser i planeringen. Finns de som säger att body pump inte ger resultat men ni ska se mig krypa hem efter en klass, helt slut och nöjd med mig själv :)

Ska satsa på så mycket närproducerat och säsonsbetonat som möjligt. Rödbetor som jag ryckte upp ur en kompis mammas land förra sommaren.

Fräscha sallader kommer det att bli mycket av i sommar.

Kvällsgott behöver inte innebära socker.

Har lagt extra fokus på att äta mycket grönt just nu. Blev dålig på att äta frukt och grönsaker under min LCHF-tid.

Nu när jag har ledig tid ska jag vara kreativ och testa nya smarriga mellanmål.

Många frukostar på uteplatsen!

Bada i mammas pool och bara vara.

Njuta av min fina lägenhet som äntligen är "klar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar