tisdag 3 juli 2012

Semestertrött

Jag är såååå trött. Det är som om hela kroppen strejkar och vill bara sova, inte alls jobba. På morgonen, förmiddagen och lunchen har jag energi men sen dör den bara. Igår drog jag mig själv till träningen men hade verkligen ingen energi (inte likt mig som tränar tills jag får blodsmak i munnen) och segade mig igenom passet. Väl hemma igen så kom energin tillbaka efter en dusch och middag. Börjar misstänka att kropp och knopp ställt in sig på semester eftersom kollegorna redan gått. Är det någon som varit med om liknande?

Allt har gått fel idag på jobbet. Alla jag har ringt har varit otrevliga och inte velat samarbeta. Storys har fallit igenom och folk går inte att nå. Vad är detta?! Vet så väl att om jag ger in och ser allt negativt så kommer den onda cirkeln att vara igång. För det som du tänker och känner drar du till dig mer av (The Law of Attraction). Därför gör jag ett litet kaffe-uppror nu och kliver bort från skrivbordet. Imorgon ska det bli 24 grader och jag tänker jobba halvdag. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar