fredag 6 juli 2012

Sista dagen innan semestern

Nu är det bara timmar kvar! Peppa för fyra härliga veckor. Pratade just med en vän som bjöd mig till sitt landställe som ligger nära min familjs. Han erbjöd sig att komma och hämta mig i båt och jag som älskar att åka båt och vara på sjön :) Nu håller vi tummarna för bra väder och bra matvanor.

Jag vill inte vara den som går hela året och längtar till semestern och lever för helgerna. Jag älskar vardagar och mitt jobb. Att få gå och träna efter jobbet och träffa vänner över en fika en onsdag är det bästa jag vet. Men visst, ska inte sticka under stol med att det ska bli j-ligt skönt med ledighet nu. Denna vår har varit minst sagt hektisk och händelserik - bytt jobb två gånger, lämnat OA, flyttat, haft sömnproblem och fått hjärtat krossat x antal  gånger. Självklart har det också fört med sig mycket bra - äter och dricker numera som "vanliga människor", stortrivs i min nya lägenhet, är hoppfull att jag snart kommer att möta mitt livs kärlek och träningen går bättre än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar