måndag 12 mars 2012

Bara en sån dag

Idag är jag inte på topp. Min högsta önskan är att ha ett eget rum istället för att sitta i kontorslandskap och de dagar då jag inte är på toppen växer den längtan ännu mer. Med huvudvärk och allmän trötthet stör jag mig på kollegor mer än vanligt. Vill bara sköta mitt jobb ifred.

Ska ta en sväng på stan nu under lunchen och sen gå och träna efter jobbet, det är bästa medicinen mot både huvudvärk och irritation. Förhoppningsvis kommer dagen bara att bli bättre och bättre. Klarar inte när människor ska peppa upp mig och få mig på bättre humör. Jag är en "bryt ihop och kom igen"-person och vet mycket väl att det inte är bra att vara sur och att livet blir lite svårare om man ser det negativa. Dock har jag såna dagar och det måste få vara okej.

Nu blir det till att fylla på med energi i form av lunchlåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar