onsdag 28 mars 2012

Så var det dags igen ...

Vid det här laget har jag börjat se ett mönster. Sömnsvårigheterna kommer när jag är för uppe i mina shoppinglistor, planerande och stressande. När jag känner mig maktlös över att jag inte har någon bil så att jag kan på en eftermiddag klara av allt som står på listan. Nu stressar jag upp mig istället, försöker planera in hur och när jag kan cykla/ta bussen för att få hem de olika sakerna men allt går ju inte att lösa på det sättet heller. Utemöbler är lite svårt att ta hem på bussen hehe.

Försöker lämna över till Gud, slappna av bla bla bla men det enda som hjälper är att faktiskt åka och handla de där j-a grejerna har jag märkt. Då blir det lugnt i själen och jag får sova. På listan står nu: utemöbler, grill, ramar, tavellister, köksklocka och dvd. Visst kan man tycka att jag inte behöver allt det där men jag vill få klart i lägenheten och självklart kunna sitta ute i vårsolen och njuta.

Ska be en vän om hjälp och förhoppningsvis få hem i alla fall ramar, klocka och dvd denna vecka. Utemöbler och grill känns som ett större projekt som jag kanske kan få hjälp av familjen med i påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar