söndag 25 mars 2012

Livet del två

Pratade med min sponsor i morse om att det inte är frestelser som är utmaningen längre - det är livet del två som står på agendan. För ett år sedan hade det varit omöjligt för mig att åka bort en helg och bo med andra i en liten lägenhet, äta alla måltider tillsammans ute och anpassa mig efter dem. Nu är det bara roligt!

Det är som att jag provar mina vingar nu. Om isen håller och om de nya verktygen jag fått från OA tar mig fram. Jag kan ärligt talat inte säga vad som hänt men en förändring har skett.

Faith can still beat the odds. Helgens visdomsord. Nu: på tåget på väg hem med en tidning, en flaska vatten och en påse mandlar. Till middag står det tacos klara i kylen sen syskonmiddagen i torsdags som behöver ätas upp när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar