måndag 19 mars 2012

Vad bjuder denna dag på?

Det var längesen jag vaknade upp med en känsla av nyfikenhet och glädje inför dagen. Minns våren 2009 då jag skuttade ur sängen varje morgon för att sr vad livet hade att erbjuda. Behövde knappt sömn, maten var inget problem och jag levde för dagen eftersom jag pluggade, hade massa tid och vänner samt var hög på solen. Sen dess har det inte känts så i mitt liv förutom julafton, födelsedag eller resdag. Men imorse vaknade jag med den känslan igen. Underbart!

Denna dag bjuder på kommunikationskonferens (idagarna två), layoutstart av tidningen jag är chefredaktör för samt en supergod frukost! Till att börja med. Wiiiie! Men framför allt är det vardag, jag är frisk, är med i OA, maten går bra och jag är omgiven av människor som älskar mig. Det finns så mycket att vara tacksam för. Så varför skulle jag inte vara nyfiken och glad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar