fredag 2 mars 2012

Eget mys och ny favorit

Kompisen blev kvar hos frissan så det blev ingen after work men lika bra var väl det. Att få en myskväll själv hemma är aldrig fel. La lite extra kärlek på middagen och satte på bra musik. Har hittat en ny favorit som fick göra salladen sällskap; soltorkade tomater. För några år sedan minns jag att jag skulle prova dem och tyckte det var så äckligt men nu älskar jag dem mer och mer. Även smaksinnet förändras. Köpte hem en ny burk idag, man kan ha tomaterna till så mycket. Hackade med mozzarella i färsbiffar, i sallad, i grytor och till tapas. Mums!


Fredagsmiddag. Sallad, tomat, gurka, rädisa, rödlök, gurka, soltorkade tomater, avokado, ägg, kräftstjärtar och olja från tomaterna.
Ännu en bra dag har passerat och jag är tacksam. Tänder ljus och myser vid tv:n. Imorgon kommer min nya tv-bänk och det blir en sväng till Ikea och Mio med mamma och Kjell för att köpa matsalsbord och stolar, hämta hem bokhylla och klocka som kommit in samt titta på lite annat smått och gott. Invger helgen med att läsa en ny favoritblogg. Vad hittar du på ikväll?

Fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar