fredag 2 mars 2012

TGIF!

Fredag. Sol och ledighet. Ska sluta tidigt för att ta en pw/löprunda i solen  och sen får vi se vad helgen bjuder på. En vän från Stockholm kommer på besök imorgon och mina föräldrar ska hjälpa mig köpa hem de sista möblerna till lägenheten med. Självklart blir det OA-telefonmöte på lördag kl.09, ett bra sätt att börja helgen :)

I natt och natten innan det har jag sovit helt okej. Märker att jag har mer energi nu och är mycket gladare. Rent av lycklig. Det skrämmer mig och det är extra viktigt att jobba med "en dag i taget"-tänket nu har jag märkt. Tacksamhet inför en bra dag idag och inte tänka så mycket på hur det kommer att bli i morgon. Jag är inte van att vara lycklig och inte ha fullt med problem. Vet inte hur man lever livet på det sättet, men det är väl bara att vänja sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar