lördag 3 mars 2012

Inte igen...

Kände det redan sent i går kväll. Huvudet värkte lite och jag var onormalt trött, ändå hade jag svårt att somna. När en vän väckte mig med ett sms om en löprunda 6.23 (inte ok en lördagmorgon!) insåg jag att jag var snorig och lite torr i halsen. Inte kunde jag somna om heller så vid sju drog jag min smått förkylda kropp ut till köket för att göra frukost. Superhungrig i alla fall, ett gott tecken. Äggen fick sällskap av massor med te, multivitamin, D-vitamin och Alvedon. Nu ligger jag i sängen igen och vill sova men kan inte.

Har en fullspäckad dag framför mig. Har inte tid (eller lust) att vara sjuk igen. Hoppas kunna hejda det innan det bryter ut helt. Vad heter det där man kan köpa på hälsokosten som ska vara bra att ta om man känner av förkylning?

2 kommentarer:

  1. Kan det vara Kan Jang du tänker på? Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja så heter det nog. Får se om jag orkar ta mig ut och köpa det. Nässprayen är också slut så jag har nog inget val hehe. Kram

    SvaraRadera