onsdag 11 april 2012

Error

Blev ingen morgonprommis/jogg eftersom det var regn och rusk ute. Dessutom vaknade jag inte av väckningsmusiken så jag hoppade motionen trots den peppade lappen på nattduksbordet med "I'm only a workout away from a good mood". Det straffade sig. Låg kvar över en halvtimme i sängen och surade. Ville inte gå upp, ville inte gå till jobbet, blä blä blä. Vet inte vad det är med mig.

Hur som helst gick jag i alla fall upp och åt frukost och klädde mig i sköna kläder och traskade till jobbet. Just nu vill jag inte sitta i det öppna kontorslandskapet med hostande och harklande kollegor så jag tar långlunch och springer sen intervaller på löpbandet efter jobbet istället. Hoppas att jag hittar mitt goda humör där.

2 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt som går ut från de förkylda, heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, tack! Idag känns det bättre :)

      Radera