måndag 16 april 2012

Status: kris

På jobbet. Har haft krissituation och jag har varit inblandad i krisgruppen på jobbet och fått släppa allt som jag tänkt göra idag och bara jobba med detta som påverkat hela företaget som jag jobbar på. Hann i alla fall få i mig mina måltider och tog även en lugn lunchprommis på lunchen ner till vattnet och tittade på båtarna för att komma ut lite. Dock fortsatte det hela under eftermiddagen och först nu pustar jag ut och inser att jag är helt slut.

I dessa tider är jag glad för alla verktyg som jag fått det senaste året. Att jag inte stressar upp mig lika mycket, kan ta en paus och se på situationen och inte få sug av det. Nu blir det mellis innan träningen som nog är mer än välbehövlig en dag som denna när det är äppelmos i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar