måndag 23 april 2012

Mer ny mat


Mer ny mat introduceras. Sånt som inte hade varit möjligt för ett år sedan. Då var jag helt beroende av matplanen, noll kolhydrater, strikta rutiner och vågen. Nu ser livet lite annorlunda ut och det är inget som någon skulle kunnat sagt eller gjort för att påskynda denna process, den kommer när du är redo. Vi är alla olika, och under olika tider i livet ser behoven olika ut. Nu funkar denna mat toppen för mig. Förr gjorden den inte det. Vad som har förändrats? Insida, själen, självförtroendet, min tro, att jag fått hjälp, insett hur jag vill leva, vem jag vill vara och vad som betyder något. Då kom maten av sig själv.


Lax, wokgrönsaker, quinoa och yoghurtsås med pesto.

Älskar vattenkastanjer!

Knäckemackor med ägg och lite kaviar. Te med mjölk och en kiwi till det. Mumsfrulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar