tisdag 17 april 2012

Ge och ta energi

Pissväder rent ut sagt ute. När jag kom ut i morse för att springa min runda var det snöfall och sen har det bara fortsatt med gråväder och regn. Jag är nog lite väderkänslig för jag blir trött, depp och seg av sånt här väder. Energin bokstavligen rinner ur mig. Lösningen? Hm, sola solarium, äta d-vitamin, krypa upp i soffan och ta tillvara på myset som kommer med dåligt väder kanske.

Har i alla fall utmanat mig själv lite alldeles nyss och det brukar vara en bra boost oavsett väder. Det ger energi. Att gå utanför trygghetszoonen. Det är läskigt men utvecklande. Ska fortsätta att vara på tå denna dag och se om det hjälper mot det tråkiga vädret. Och sen ska jag åka och handla mat efter jobbet för på fredag har jag en middagsdate hos mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar