tisdag 10 april 2012

Hemmafru?

Första dagen tillbaka på jobbet efter påskledigheten. Jag tror jag snarast måste hitta en rik man och bli hemmafru. För allt jag vill är att pyssla i hemmet, laga god mat, träna och fika med vänner. Är inte alls inne i ett jobbstim nu tyvärr. Funderar på om det är en svacka för att vi på avdelningen har det tufft med det mjuka frågorna och saknar ledarskap eller om det helt enkelt är dags för mig att gå vidare och söka nytt jobb. Inget jag behöver bestämma nu men jag är en tjej som vanligtvis trivs bra på jobbet och ger gärnet så detta känns inte kul.

Jag skulle gladerligen gå ner till halvtid om jag fick och hade råd. Nu är det inget alternativ på min avdelning och jag skulle inte klara ekonomin då men drömma kan man ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar